zaterdag 23 augustus 2014

Niet meer raadselachtig.


Ik heb vanavond met veel plezier face book van Diny.P. gelezen.

Ze opende met een aanval op de AVLS met de out cross. De bedoeling was de AVLS een vernietigende slag toe te brengen. Tot mijn verassing gingen de lezers daar nauwelijks op in maar begonnen over out cross bij de NVSWH. Ik viel helemaal van mijn stoel dat Barend (Magda/Ruud) ineens voor een out cross waren. Hun wereld beroemde logo onze raszuiver kerngezonde SWH verviel ineens. Ze hakte nu in op de huidige voorzitter dat hij het verkeerd deed ivm inteelt. Nou beste lezers!!!! Hier worden de zaken omgedraaid, de huidige voorzitter en de NVSWH zitten in de problemen door het beleid van Magda/Ruud/Frits/Diny. Dat groepje Barend hebben ruim 35 jaar de kans en mogelijkheid gehad. Er werd bij hun op het laatst niets meer geboren en de blinde PRA lijders vlogen de pan uit. Op F B bij Diny schrijven zij en andere zich blauw over waar en wat er allemaal aan erfelijke afwijkingen en evt out cross in zit buiten de NVSWH. Dan moet je echt even in je armen knijpen om dit allemaal te bevatten. Mensen toch het is gebeurd met de SWH’s v/d NVSWH HIER in NEDERLAND. Ze hebben niets meer te eisen of te willen, het is stoppen met de NVSWH of outcross. Je houd het echt niet voor mogelijk zeg. Ze maken zich druk over DM en Dwerg waar het GEN van bekend is.

Als een serieuze fokker een vrije hond gebruikt is er niets aan de hand. Je hoort niks en schrijven niets over PRA waar hun populatie mee onderdoor is gegaan door dat daar het GEN niet van bekend is. Het is toch niet te geloven, Magda schrijft zich bewusteloos net als bij Barend hoe het allemaal moet en dat er niet naar haar geluisterd is en meer van dat gebral. En ze hebben zelf die ramp veroorzaakt.  Ze hebben het over geen Quick/Skog/ en nog het een en ander. Stel dat dat er allemaal bij ons niet in had gezeten, dan had de huidige populatie van buiten de NVSWH helemaal niet meer bestaan.

Ruud schrijft jammer dat het niet op een open forum wordt beschreven zo dat iedereen zijn/haar mening kan geven. Dat is helemaal lachen, Ruud en Magda en diny schrijven continue over afwijkingen buiten de NVSWH, noemen constant man en paard. Vallen alles en iedereen aan. Als ik   dan netjes met keiharde bewijzen en feiten komt en een andere menig hebt wordt ik geblokkeerd en kan geen reactie meer geven. Net als bij Diny op face book, zij opent een aanval en verdediging over  Mistral Morak Timberley, ik vermeld dat Diny maar de helft schrijft, en patsboem F b op slot, en ik kan niet meer reageren. Hier bij de link wat Diny beschrijft en wat mijn reactie is, http://sawoduwhi.blogspot.nl/2014/07/die-diny-toch.html. Maar goed met een eenvoudig trucje kan ik toch lezen op haar face book of ze onze populatie buiten de NVSWH in gevaar willen brengen.

De NVSWH moet een keus maken, ze moeten wel inderdaad zo gezond mogelijk fokken, maar in elk ras zit wat. Van mij mogen ze met alle liefde de Laika pakken, en laat de nu huidige SWH v/d de NVSWH zich niet in kruizen met die van buiten hun vereniging tot dat het GEN van PRA is gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten