woensdag 8 augustus 2012

De Duivelsberg pannenkoekhuis.

Vandaag met de trein naar Gelderland.

Het was wel wisselvallig weer, zo had je zon en zo had je regen. Ja, het pannenkoekhuis de Duivelsberg in Berg en dal,  daar kom ik al zoveel jaren. Elk jaar ga ik daar een paar keer na toe.

Hier hebben we dan Ticaan van Adri uit Anubis en onze Solo.

Daar onder 2 foto's met mij, met en zonder haar die al eerder op dit blog staan, daar zit plm 40 jaar verschil tussen, en daar onder zelfde plaats maar vandaag genomen.

De rest is met Johannes van den Bent, de eigenaar van de Duivelsberg pannenkoekhuis. Het was wel leuk, dat Johannes met het uitgedraaide A4 kwam aan zetten die hij ooit is een keer op internet tegen kwam en op geslagen heeft.

Hij heeft binnenkort een feest ivm 50 jarig bestaan van het pannenkoek huis.

Verder het mooie uitzicht.

De pannenkoeken waren weer heerlijk.

Gr Bertus


Als eerste een bakkie doen bij Marja en Adri, hier Kee-mah met haar baasje, en dan op weg naar Berg en dal waar ik opgegroeid ben.




Ikke Bertje met riem tot onder mijn oksels en met mijn zusje Henny bij Sinterklaas in Berg en dal, precies 10 jaar voor ontstaan van het Pannenkoek huis.


Ticaan.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten